Podczas niedawnego szczytu C5+1 Boeing zawarł trzy umowy sprzedaży samolotów komunikacyjnych.
Transakcje
Wojska lotnicze Mjanmy odebrały 3 rosyjskie śmigłowce Mi-38T. W ten sposób Mjanma stała się pierwszym zagranicznym odbiorcą maszyn tego typu.
W październiku 2025 Airbus dostarczył 78 samolotów komunikacyjnych. Uzyskał zamówienia na 112 nowych maszyn tej kategorii.
Azerbejdżan potwierdził zakup 40 pakistańsko-chińskich myśliwców JF-17 Block III. Ma za nie zapłacić równowartość 4,6 mld USD.
Joby Aviation podpisała list intencyjny w sprawie sprzedaży Alatau Advance Air Group z Kazachstanu elektrycznych samolotów pionowego startu i lądowania o wartości do 250 mln USD.
W Iranie rozpoczęły się testy lekkiego samolotu transportowego Simorgh, potrzebne do uzyskania dodatkowego certyfikatu typu od Organizacji Lotnictwa Cywilnego Iranu.
Kratos Defense & Security Solutions przejęło Orbit Technologies za 356,3 mln USD.
Huta Stalowa Wola podpisała porozumienie z Allison Transmission w obszarze projektowania i produkcji nowoczesnych skrzyń biegów.
Aselsan dostarczył do Polski pierwszy masztowy system rozpoznawczy ARSUS 100 zainstalowany na pojeździe Bóbr-3.
Przedsiębiorstwo Ukrainian Armor rozpoczęło produkcję amunicji artyleryjskiej i czołgowej do armat w standardzie NATO.
Kuehne+Nagel ogłasza zamiar przejęcia Eastway Global Forwarding, lidera w logistyce lotniczej dla sektora lotniczo-kosmicznego.
Korean Air zakupiły 7 frachtowców Airbus A350F.
Według dokumentów ujawnionych przez media ukraińskie, MO FR zamówiło w 2024 dwa pierwsze seryjne zestawy dywizjonowe wieloprowadnicowych systemów rakietowych Sarma kal. 300 mm.
















